Tuesday, February 8, 2011

~ Entry Pertama~

Alhamdulillah...akhirnya blog kedua aku sudah berfungsi secara automatik pada hari ini...aku buat khusus untuk penulisan karya2ku dan juga sedikit coretan mengenai apa sahaja yang terlintas di hati aku,akan di tulis di ruangan ini....Sebenarnya sudah lama aku impikan kewujudan blog kedua ini..namun masa dan kesibukan agak membataskan aku...Namun hari ini aku tidak teragak2 untuk membuka cawangan kedua ini secara rasmi....
Kehadiran blog ini khusus untuk aku..Ya..untuk diriku...Tahun demi tahun dan masa terus berlalu...Masa yang berlalu itu membuatkan aku secara automatik sudah semakin tua..dan aku harapkan blog ini akan bersama aku sampai tua...Insyaallah....
Tidak Perlu membuat persiapan secara bermewah2...cukuplah sekadar biasa2 sahaja...haha...aku tidak akan sampai kemaruk melakukan kenduri nasi kunyit untuk membuka bolg ini...Cukuplah sekadar niat di hati untuk perkongsian sesama manusia....
Dan aku ingin memberi AMARAN kepada sesiapa yang tidak MEYUKAI blog ini...diharapkan janganlah cuba untuk mengeji dan mencaci...kerana aku bukanlah Siapa2 yang mempunyai kuasa untuk melayani semua impian mereka2 sendiri...kerana aku hanya mahu menjadi insan yang selayaknya untuk diriku sendiri....

dan AKHIR KATA...Aku akan memulakan posting aku mulai hari ini...dan sekarang.....



No comments:

Post a Comment